Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГНовини ЖКГУ КМДА планують «переформатувати» роботу ЖЕКів
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

У КМДА планують «переформатувати» роботу ЖЕКів

У КМДА заявляють, що обслуговування в ЖЕКу для киян має перетворитися на якісний сервіс. Кияни повинні мати можливість звернутися в ЖЕК у зручний для них спосіб.

Надання житлово-комунальних послуг у Києві має стати повноцінним сервісом. Кияни повинні мати змогу звернутися до ЖЕКу, тепло- та водопостачальної організації у зручний для нього спосіб, з мінімальною втратою часу та зусиль. Про це заявив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв під час виїзної наради щодо вивчення роботи сервісних центрів столиці у сфері ЖКГ, передає прес-служба КМДА.

Заступник голови КМДА спільно з депутатами Київської міської ради, профільними заступниками голів райдержадміністрацій м. Києва ознайомилися зі специфікою прийому споживачів в одному з сервісних центрів ПАТ «Київенерго» в Оболонському районі столиці, проінспектували як проходить робота з мешканцями в ЖЕКові Подільського району.
 
«Візит до ЖЕКу або до іншої обслуговуючої організації повинен проходити для мешканця оперативно й комфортно, без черг, паперової тяганини чи безвідповідального ставлення з боку працівників. Існує низка прикладів успішного клієнтоорієнтованого сервісу, який ми повинні брати за основу в роботі з людьми. І наші житлово-експлуатуючі організації ми прагнемо переформатувати на діяльність саме в такому форматі: високий рівень знань, доброзичливість, робота на результат», – підкреслив заступник голови КМДА.
 
Також, у ході огляду одного з сервісних центрів ПАТ «Київенерго» було акцентовано увагу на можливості електронної черги для клієнтів, варіантів попереднього запису.   
 
Як раніше повідомляла «Україна Комунальна», у мерії порахували, що на ремонт київських доріг потрібно майже півтора мільярда гривень. Однак, за словами Віталія Кличка, цих грошей у місцевої влади немає.
 
Коментарі (0)