Останнім часом кияни скаржаться на несподівані для них борги в платіжках за спожиту електроенергію. Люди переконані, що вони справно платять за світло, і раптом – в їхніх рахунках незрозуміло звідки береться заборгованість.
У ПАТ «Київенерго» зазначають: «Якщо у клієнта виникають питання з приводу виставлених рахунків або є сумніви в коректності нарахувань, ми завжди готові розібратися в ситуації і дати необхідні роз'яснення».
Так, за словами комерційного директора компанії Євгена Бушми, «раптові» борги у платіжках з’являються найчастіше в тих клієнтів «Київенерго», котрі давно не проводили звірку взаєморозрахунків.
«Якщо клієнт не розуміє природу виниклого боргу, насамперед необхідно провести звіряння показань і платежів, адже найчастіше борги з'являються у тих абонентів, які давно не проводили звірку взаєморозрахунків. Невідповідності зумовлюють помилки клієнтів у знятті показань» - наголошує він.
Читайте також: Багатозонні лічильники: що пропонують киянам
Тож, «Україна Комунальна» вирішила запитати у своїх читачів: а чи знають вони, що для проведення коректних розрахунків за спожиту електроенергію потрібно щомісяця повідомляти енергопостачальнику показання лічильника станом на 1 число?
Як виявилося – ні, або ж знають, та не завжди так роблять:
46% респондентів відповіло, що вперше про це чують;
6% - що не знали, але тепер будуть так робити;
17% - що в курсі, однак у них не завжди це виходить.
Свідомих громадян, котрі завжди повідомляють енергопостачальнику покази своїх лічильників станом на 1 число місяця, знайшлося 25%.
При цьому варто зауважити, що дехто з респондентів зізнався, що взагалі не платить за спожиту електроенергію – 5%.
Відповідне опитування проходило на шпальтах інформаційного агентства у період з 22 по 29 липня.
Як повідомляла «Україна Комунальна» раніше, ПАТ «Київенерго» на благодійних засадах взялося за реконструкцію двох вузлів обліку теплової енергії у 13 та 14 корпусах Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит», з орієнтовною вартістю проекту у 75 тис. грн.