Рус Укр
ГоловнаПублікаціїЕлектроенергетикаУкраїнці не знають, що потрібно для коректних розрахунків за світло - опитування
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Українці не знають, що потрібно для коректних розрахунків за світло - опитування

Українці скаржаться на «несподівані» борги за світло. Однак, половина з них і не знає, що для проведення коректних розрахунків потрібно з енергопостачальником проводити звірку взаєморозрахунків. Найчастіше це і є причиною непорозумінь.

Останнім часом кияни скаржаться на несподівані для них борги в платіжках за спожиту електроенергію. Люди переконані, що вони справно платять за світло, і раптом – в їхніх рахунках незрозуміло звідки береться заборгованість.

У ПАТ «Київенерго» зазначають: «Якщо у клієнта виникають питання з приводу виставлених рахунків або є сумніви в коректності нарахувань, ми завжди готові розібратися в ситуації і дати необхідні роз'яснення».

Так, за словами комерційного директора компанії Євгена Бушми, «раптові» борги у платіжках з’являються найчастіше в тих клієнтів «Київенерго», котрі давно не проводили звірку взаєморозрахунків.

«Якщо клієнт не розуміє природу виниклого боргу, насамперед необхідно провести звіряння показань і платежів, адже найчастіше борги з'являються у тих абонентів, які давно не проводили звірку взаєморозрахунків. Невідповідності зумовлюють помилки клієнтів у знятті показань» - наголошує він.

Читайте також: Багатозонні лічильники: що пропонують киянам

Тож, «Україна Комунальна» вирішила запитати у своїх читачів: а чи знають вони, що для проведення коректних розрахунків за спожиту електроенергію потрібно щомісяця повідомляти енергопостачальнику показання лічильника станом на 1 число?

Як виявилося – ні, або ж знають, та не завжди так роблять:

46% респондентів відповіло, що вперше про це чують;

6% - що не знали, але тепер будуть так робити;

17% - що в курсі, однак у них не завжди це виходить.

Свідомих громадян, котрі завжди повідомляють енергопостачальнику покази своїх лічильників станом на 1 число місяця, знайшлося 25%.

При цьому варто зауважити, що дехто з респондентів зізнався, що взагалі не платить за спожиту електроенергію – 5%.

Відповідне опитування проходило на шпальтах інформаційного агентства у період з 22 по 29 липня.

Як повідомляла «Україна Комунальна» раніше, ПАТ «Київенерго» на благодійних засадах взялося за реконструкцію двох вузлів обліку теплової енергії у 13 та 14 корпусах Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит», з орієнтовною вартістю проекту у 75 тис. грн.

 
Коментарі (3)
Наталія2
29 Липня 2015 p. 13:19
В нашем доме нет НИ ОДНОГО ЖИЛЬЦА у которого не было бы долга по электроэнергии!!!ПРи этом даже те, кто высидел по нескольку часов в очереди на сверку, провел ее, ы итоге нашли долг! и люди уплатили долг, через пару месяцев снова есть долг. Никто не объясняет почему долг, в чем ошибка - просто констатация - у вас долг и! не менее 100 грн. Мы пришло к выводу, что просто таким образом Киевэнерго разбрасывает долги тех, кто вообще не платит. А эти квитанции что мы получаем вообще не отвечают действительности. Вы уезжаете в отпуск или живете все лето на даче - вам приходит квитанция с фиктивными суммами, поскольку вас нет дома, может работать только один холодильник, а заплати за 150-200 квт, т.е. по среднему за последние пару-тройку месяцев. Доказать что ты не жил дома НЕВОЗМОЖНО! ПРИЧЕМ - В УСЛОВИЯХ КИЕВЭНЕРГО ПО ОПЛАТЕ - ПЛАТИТЬ ДО 10 ЧИСЛА, а свои квитанции они приносят 10-го, а то и позже. Если вообще принесли, так как квитанции засовываются в почтовые ящики как попало и часто просто исчезают. Кроме того, в таких квитанциях люди должны платить НДС на тариф. Почитайте внимательно квитанции котоые появляются в вашем ящике.
Коля Пухов1
30 Липня 2015 p. 07:07
Совершенно правильный комментарий. Я вообще думаю, что если компания, в частности Киевэнерго, приписывает клиенту долг, а клиент докажет, что долга нет, то компания должна возместить клиенту моральный вред, а также оплатить время и другие расходы, потраченные клиентом для доказательства отсутствия долга.
Коля Пухов
04 Серпня 2015 p. 20:18
Даже если у клиента долга не окажется, компания имеет возможность наврать, что долг они приписывали по вине самого клиента.