Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГВодопостачанняВ оновленому особистому кабінеті Київводоканалу можна сплатити за комуналку в будь-який час доби
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

В оновленому особистому кабінеті Київводоканалу можна сплатити за комуналку в будь-який час доби

Для зручності обслуговування споживачів ПрАТ «АК «Київводоканал» запустив особистий кабінет абонента, який раніше працював на оновленому сайті в тестовому режимі
Для зручності обслуговування споживачів ПрАТ «АК «Київводоканал» запустив  особистий кабінет абонента,  який раніше працював на оновленому сайті в тестовому режимі, повідомляє прес-служба підприємства.
 
За час тестування були враховані всі зауваження, що надходили від користувачів. І ця робота по усуненню недоліків продовжується і досі задля комфортного користування  особистим кабінетом. 
 
В особистому кабінеті буде зберігатися вся історія взаємовідносин між споживачем та Київводоканалом. Більш того, тепер через особистий кабінет можна не лише надсилати показники, але й сплачувати за комунальні послуги в будь-який час доби, не покидаючи домівки чи робоче місце, переглядати історію споживання та формування звітів, контролювати нарахування та оплату по власному особовому рахунку, роздруковувати платіжки, вести рахунки за декількома адресами, за якими мешкають родичі чи орендарі.
 
За допомогою власного смартфону, скориставшись зручними Viber або Telegram ботами, можна передавати показники водоспоживання. Впровадження білінгової системи надало можливість мешканцям отримувати консультації та інші послуги в будь-якій точці Центру комунального сервісу незалежно від місця проживання чи реєстрації.
 
За словами голови правління-генерального директора Київводоканалу Дмитра Новицького, Київводоканал продовжить роботу з покращення якості сервісного обслуговування населення та спрощення процедур взаємовідносин між споживачами та підприємством. 
 

«Доступність та прозорість надання послуг – один із наших основних пріоритетів, тому налагодження роботи зі споживачами є дуже важливим для нас. Київводоканал і надалі оновлюватиме свої сервіси, щоб забезпечити споживачам надійне та якісне надання послуг», - зазначив Дмитро Новицький. 

 
Коментарі (2)
Л Ч1
16 Квітня 2018 p. 10:17
Сайт работает не корректно - свериться не возможно (функция абонентской книжки), т.к. в расчетах не правильно отражаются оплаты - одна и та же сумма по всем месяцам. Соответственно и остаток задолженности не правильный. Задать вопрос также невозможно, т.к. после заполнения всех полей выскакивает ошибка "Входная строка имела неверный формат" и никакой нигде подсказки что это за строка и о каком формате идет речь.
Коля Пухов
16 Квітня 2018 p. 23:00
У інших надавачів компослуг те саме. Споживачі готові внести свої гроші за комуналку, але різноманітними нововведенями держава їм перешкоджає...