Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГТранспортЗі столичного метро зникне відеореклама
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Зі столичного метро зникне відеореклама

Київський метрополітен відмовиться від рекламних моніторів у вагонах. Власник моніторів заборгував столичному метро більше мільйона гривень.

Рекламні монітори всередині вагонів Київського метрополітену демонтують за несплату. Про це «Україні Комунальній» повідомили у прес-службі Київської міської державної адміністрації.

Як зазначається, рішення обумовлене небажанням компанії-оператора реклами, якій належать монітори, сплачувати за користування місцями для розміщення реклами. Так, станом на 24 грудня її заборгованість становить 1,14 млн грн.
 
Договір між КП «Київській метрополітен» і рекламною компанією був укладений у 2007 році на доволі довгий термін – 10 років. Згідно з ним, оператор розміщував всередині рухомого складу Київського метрополітену 3 514 електронних інформаційних носіїв. За це він мав сплачувати 3,75 грн. за одиницю (без ПДВ) щомісячно. З 2007 року компанія сплачувала за користування майном Київського метрополітену лише 6,9 тисяч гривень на місяць. Рекламодавці при цьому витрачали на розміщення своєї реклами в метрополітені значно більше. Наприклад, трансляція на моніторах у будні одного 10-секундного ролику коштує рекламодавцю більше 34 тис. грн. (за прайсовою вартістю).
 
Розпорядженням КМДА від 21.05.2012 № 838 «Про питання визначення розміру плати за розміщення реклами в місті Києві» з вересня 2012 було збільшено тариф на монітори всередині вагону до 35 грн. Проте платити місту за діючими тарифами оператор відмовився. 
 
Таким чином, враховуючи невиконання рекламним оператором рішення суду, ігнорування неодноразових вимог про сплату заборгованості, Департамент суспільних комунікацій був змушений включити електронні інформаційні носії, розміщені в середині рухомого складу Київського метрополітену, до наказу про демонтаж.
 
Коментарі (0)