Рус Укр
ГоловнаВибір редакціїТранспортЗі столичного «Іподрому» в жовтні підуть поїзди
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги

 









 

Зі столичного «Іподрому» в жовтні підуть поїзди

Нову станцію метрополітену «Іподром» обіцяють відкрити вже в жовтні.

Про це «У.К.» повідомили в прес-службі КМДА.

«Станційний комплекс наразі готовий на 90%, і, як запевняють будівельники, у жовтні ми зможемо здійснити тут пробний пуск потяга та відкрити станцію для пасажирів. Далі метробудівці завершуватимуть роботи з будівництва кінцевої станції Куренівсько-Червоноармійської лінії – «Теремки». А одразу після цього усю техніку буде транспортовано для початку зведення 4-ї лінії метро у напрямку Троєщини. Також у планах на наступний рік – добудова станції «Львівська брама», – заявив очільник КМДА Олександр Попов.

Також посадовець додав, що міська влада розглядає можливість добудови у майбутньому ще однієї станції метрополітену у Голосіївському районі, адже за кілька років тут зведуть 40-50 тис. кв. м житла.

Генеральний директор ПАТ «Київметробуд» Володимир Петренко зауважив, що будівельники працювали у вкрай непростих умовах від станції метро «Либідська» до станції «Теремки».

«На цій дільниці дуже багато підземних водоймищ і рік, тому роботи були значно ускладнені. Але завдяки використанню сучасної спецтехніки, ми вже завершуємо будівництво», – підкреслив він.

Довідково: дільниця Київського метрополітену від станції «Виставковий центр» до Одеської площі - продовження Куренівсько-Червоноармійської лінії у південному напрямку.

Генеральний підрядник будівництва – ПАТ «Київметробуд» розпочав будівництво дільниці в січні 2012 року. Роботи відбуваються в цілодобовому режимі у кілька змін.

Одночасно виконуються будівельно-монтажні роботи в обох перегінних тунелях, на двох станційних комплексах, притунельних спорудах, із зони будівництва виносяться міські інженерно-технічні мережі і комунікації.

Станом на 3 вересня повністю закінчено проходку і укладку верхньої будови колії правого і лівого перегінних тунелів від станції «Виставковий центр» до станції «Іподром», у побудованих спорудах розпочаті архітектурно-оздоблювальні і спеціальні монтажні роботи, виконуються роботи з огородження «стіною в ґрунті» котловану станційного комплексу «Теремки» та тупиків за станцією.

Станції мілкого закладання, що будуються, не передбачають встановлення ескалаторів. Проте для пасажирів з особливими потребами проектом передбачені спеціальні ліфти, звукові інформатори напрямків руху, рельєфні обмежувачі на платформі станції та кольорові обмежувачі на східцях.

У побудованих підземних спорудах розпочато монтаж обладнання технологічного, вентиляційного, санітарно-технічного, електротехнічного устаткування, систем зв’язку. До кінця поточного тижня підстанція метрополітену буде укомплектована на 100%, а вже до кінця місяця тут буде повністю завершене встановлення вентиляційного, санітарно-технічного, електротехнічного та освітлювального устаткування. Ліфти, пристрої автоматизованого управління рухом поїздів, протипожежна автоматика, кабельно-провідникові вироби будуть поставлені на початку жовтня.

 
Коментарі (0)