Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГВодопостачанняЗелена вода дала свої результати
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Зелена вода дала свої результати

В результаті проведення планової діагностики шляхом введення харчового барвника у воду, яка циркулює у теплових мережах ПАТ «Київенерго» було виявлено понад 20 порушень у системах теплопостачання

Фахівці «Київенерго» ліквідували 22 виявлених порушення щільності систем теплопостачання у центральній частині міста та на Солом‘янці. Про це «Україні Комунальній» повідомили у прес-службі компанії.

Ці порушення були виявлені в результаті проведення діагностики теплових мереж, які розташовані в частині Голосіївського, Солом’янського, Подільського та Шевченківського районів.

««Київенерго» використовує діагностику барвником, як одну із технологій для виявлення найбільш критичних ділянок у обладнанні систем теплопостачання і споживання. Кінцевим результатом її використання є енергозбереження за рахунок зменшення витрат мережевої води внаслідок усунення порушень», – розповів технічний директор ПАТ «Київенерго» Олександр Зайцев.

зелена вода в трубах

«Україна Комунальна» перевіряла, якого кольору текла вода по трубах централізованого опалення під час випробування.

Як раніше повідомляла «Україна Комунальна», барвник вводився двічі: 20 та 28 листопада, а згодом фахівці компанії відслідковували порушення у системі теплопостачання, котрі проявлялися у вигляді витоків мережевої води із набутим від барвника кольором. Зокрема 20 листопада проходили діагностику Голосіївський, Солом’янський та Шевченківський райониміста, а 28 листопада - Оболонський та Подільський райони.

Працівниками компанії було також виявлено порушення у роботі обладнання систем теплоспоживання, тобто безпосередньо у внутрішньобудинкових мережах та системах. Завдяки барвнику було виявлено 28 таких  порушень. Наразі їхньою ліквідацією займаються житлово-експлуатаційні організації.

 
Коментарі (0)