Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГТранспортЗношеність колій гальмує поїзди київської підземки
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Зношеність колій гальмує поїзди київської підземки

У Київському метрополітені виникла гостра необхідність вирішення проблеми експлуатації зношених колій.

Заміни наразі вимагають 8,5 км рейок, 3,5 тис. дерев'яних шпал та 396 перекладних та мостових брусів, які зносилися у процесі щоденного руху поїздів, - інформує «Україну Комунальну» прес-служба Київського метрополітену. Запаси матеріалів для ремонту рейок на підприємстві вичерпані, а можливість їх придбання - відсутня

Таким чином, було прийнято рішення про зменшення швидкості руху поїздів на тих ділянках, де колія відслужила своє. Це дозволить зменшити динамічні навантаження на рейки і пропускати по них потяги. Причетні підрозділи Київського метрополітену почали напрацьовувати документацію для впровадження змін до графіку руху поїздів з наступним систематичним контролем стану колій.

За нинішніх обставин таке рішення КП «Київський метрополітен» бачиться єдиним можливим і правильним. «Адже, незважаючи на фінансові проблеми, підприємство зобов'язане забезпечити безпеку руху поїздів та обслуговувати великий пасажиропотік. Однак слід зазначити, що зменшення швидкості руху поїздів - це тимчасовий захід, і воно не є панацеєю від зносин колій, а лише дозволить на певний час відстрочити їх заміну. Якщо потреби Київського метрополітену і надалі не будуть фінансуватися належним чином, це призведе до подальшого зниження швидкості руху поїздів, а ще згодом - до закриття дільниць, де стан колій буде не придатним до експлуатації» - зазначають на підприємстві.

 
Коментарі (0)