Рус Укр
ГоловнаКоментаріТранспортКияни пересядуть у громадський транспорт
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Кияни пересядуть у громадський транспорт

Внаслідок активізації Київською владою роботи по наповненню муніципальних парків наземного транспорту, у столиці зникнуть маршрутки приватних перевізників.

Внаслідок активізації Київською владою роботи по наповненню муніципальних парків наземного транспорту, у столиці зникнуть маршрутки приватних перевізників.

Про це в коментарі сказав генеральний директор КП «Київпастранс» Микола Ламбуцький.

«Це абсолютно нормальне явище, коли усі їздитимуть на автобусах, у нас колись так було і так є зараз у всьому світі. Це все одно, що стоїть супермаркет і стоїть неприглядний кіоск: сьогодні люди все більше ідуть в супермаркет», - сказав Микола Ламбуцький.

Разом із цим ні один із водіїв приватних маршруток не залишиться без роботи:

«На початку року у нас було 9,2 тис. працівників, а сьогодні вже 10 тис. за рахунок водіїв, яких ми взяли на роботу. Робочі місця є, вони нікуди не зникають. В основі своїй ми запрошуємо водіїв приватних маршруток, перевчаємо на електротранспорт, у нас є свій навчальний комбінат, іногороднім надаємо гуртожитки. Є навіть цілий напрямок діяльності – створення інфраструктури для тимчасового проживання людей, які хочуть у нас декілька років попрацювати в Києві», - зазначив директор підприємства.

Читайте також: «Жовта картка» для столиці

Також у планах на найближче майбутнє – розвантажити транспорту розв'язку на лівому березі. Для цього планується відкрити додаткові станції міської електрички.

«Планується відкрити ще 4 станції: Протасів Яр і Київ Московський на правому березі та Радужна і ще одна, наразі із нею визначаємось, на лівому березі. На Радужній це буде такий собі пересадочний вузол, на кінцевій нового трамваю. Це значною мірою допоможе розвантажити наземний транспорт – автобуси, маршрутки, тролейбуси. Вже зараз електричка взяла на себе 45 тис. осіб в день, а створення нової комунікації завантажить електричку як мінімум на таких лівобережних станціях, як Радужний і Троєщина, рази в 2. І це лише на початку, в подальшому буде більше», - зазначив Микола Ламбуцький.

Читайте також: Східний експрес по-київськи

Нагадаємо, наразі в столиці активно впроваджується проект із розбудови метрополітену. За останні два роки в експлуатацію було введено 4 станції. В кінці жовтня відкриється ще одна – Іподром.

За матеріалами УНН

 
Коментарі (0)