Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГТранспортКіотські кошти не покинуть столичну підземку
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Кіотські кошти не покинуть столичну підземку

Столична влада розглядає можливість продовження співпраці з Японією щодо модернізації вагонів метро.Перспектива продовження співпраці виникла на основі бажання Японії і надалі купувати в України квоти на парникові викиди в атмосферу.

Японія готова й надалі купувати в України квоти на парникові викиди в атмосферу. Таким чином, проект із модернізації вагонів метрополітену може отримати продовження. Про це «Україні Комунальній» повідомили у прес-службі КМДА.

«Ми продовжуємо дискусію щодо подальшої співпраці з японцями, коштом яких у рамках Кіотського протоколу ми наразі здійснюємо глибоку модернізацію вагонів метрополітену, які були вироблені 40 років тому. За цей час кожен із них перевіз близько 40 мільйонів пасажирів, при цьому якість металу, із якого виготовлений корпус, може прослужити, за висновками фахівців, ще років 20. Тому ми прийняли рішення, що доцільніше буде зекономити на виробництві корпусів, натомість спорядити вагони сучасним обладнанням та найновітнішими технологіями», – зазначив Олександр Попов.

Так, вартість одного модернізованого вагону становить близько 1 млн євро, тоді як вагон подібного класу коштує 1,5 млн євро.

Разом із тим, модернізовані вагони дозволять економити до 40% споживання електроенергії. Крім того, завдяки новому візку, розробленому українськими фахівцями, пасажири в салоні потяга відчуватимуть менше розкачування та вібрації, а також будуть значно понижені шумові параметри всередині рухомого складу.

Нагадаємо, що загалом передбачається модернізувати 95 вагонів на суму 984,955 млн грн. Це стало можливим завдяки співпраці КМДА, київського метрополітену, «Крюківського вагонобудівного заводу» та японської компанії ITOCHU, яка спільно з такими виробниками, як Mitsubishi Electric, Knorr-Bremse, Fuji та Schaltbau, спроектувала та поставила енергозберігаюче обладнання.

 
Коментарі (0)