Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГВодопостачанняПовірка лічильників забезпечує правильність нарахувань за воду
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги

Погода

Повірка лічильників забезпечує правильність нарахувань за воду

Вчора ПрАТ «АК «Київводоканал» провели роз’ясненя та демонстрацію, яким чином відбувається повірка лічильників
Вчора ПрАТ «АК «Київводоканал» провели роз’ясненя та демонстрацію, яким чином відбувається повірка лічильників, повідомляє прес-служба підприємства.
 
На заході були присутні:  директор Розрахункового Департаменту Валерій Люлін, начальник науково-виробничого відділу вимірювань ДП «Укрметртестстандарт» Сергій Чередниченко, директор ТОВ «Еталон-АСП» Максим Гаврилкин.
 
«Повірка лічильників є вимогою Закону та необхідністю для правильності нарахувань за використану воду», - пояснив Валерій Люлін.
 
Також він наголосив, що у зв’язку з прийняттям Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг виконала перерахунок вартості тарифів та вилучила з них витрати, пов’язані з обслуговуванням та повіркою загальнобудинкових та індивідуальних засобів обліку, отже, з 29 листопада 2017 року повірка та ремонт засобів квартирних приладів обліку води, які знаходяться у власності фізичних осіб, здійснюється за кошти абонентів.
 
Київводоканал прийняв рішення, що споживачі, які подали заявки на повірку лічильника до 31 грудня 2017 року, мають право на безкоштовну послугу.
 
Валерій Люлін пояснив, що лічильник – це складний механізм, який необхідно чистити та промивати, що перед повіркою і роблять робітники водоканалу. Це дає більшу вірогідність проходження повірки приладу обліку холодної води.
 
Нині повірити лічильник можна з демонтажем та без демонтажу як на Київводоканалі, так і на будь-якому іншому підприємстві, які уповноважені на здійснення повірки квартирних приладів обліку води.
 
Термін виконання поданої заявки на повірку квартирних лічильників триває не більше 30 днів. Сама повірка триває близько 1 тижня.
 
Всі дані лічильника заносяться до єдиної електронної бази даних «Повірка». 
 
Споживач може самостійно привезти його до Київводоканалу за адресою: вул. Електротехнічна,16, каб.104. Для цього необхідно попередньо викликати представника водоканалу для розпломбування приладу та після повірки, повторно – для опломбування. В такому разі ціна такої повірки 82,50 грн. з ПДВ.
 
Повіряти лічильник потрібно раз на 4 роки, що зазначено в паспорті приладу обліку.
 
         Як розповів Сергій Чередниченко  свідоцтво про проходження повірки має право видати тільки державний повіритель ДП «Укрметтестандарт».
 
Для запобігання зловживання серед злоумисників, для підтвердження особи представник ПАТ «АК «Київводоканал» повинен пред’явити службове посвідчення та акт на виконання робіт.
 
Щоби замовити повірку квартирних лічильників холодної води потрібно залишити заявку, за телефонами: (044) 202-02-02; (044) 277-20-74.
 
При цьому потрібно вказати ПІБ, адресу, номер телефону та кількість лічильників.
 
За умови проведення робіт в одній квартирі діятиме система знижок.
 
До комплексу послуг включено: два виїзди фахівця, повірка, опломбування, доставка документів для оформлення договору, взяття на облік. В разі якщо за результатами повірки з демотажем лічильник визнано непридатним встановлення приладу проводиться безкоштовно (лічильник повинен придбати споживач).
 
Неповірений лічильник не є приладом обліку. Нарахування за воду буде відбуватися за згальнобудинковим лічильником.
 
Коментарі (0)