Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГФінансування ЖКГЗавтра спробують знайти гроші для метро на Троєщину
Новини ЖКГ
28 Березня 2024 p.
27 Березня 2024 p.
26 Березня 2024 p.
25 Березня 2024 p.
22 Березня 2024 p.
21 Березня 2024 p.
19 Березня 2024 p.
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Завтра спробують знайти гроші для метро на Троєщину

Вартість будівництва орієнтовно складає 11,2 млрд грн, із яких на зведення першої дільниці потрібно майже 7 млрд грн, другої – 4,2 млрд грн

Інвестиційний проект будівництва четвертої лінії столичного метрополітену буде винесено на перший Київський інвестиційний форум. Вартість будівництва орієнтовно складає 11,2 млрд грн, із яких на зведення першої дільниці потрібно майже 7 млрд грн, другої – 4,2 млрд грн.

Про це «У.К.» повідомили у прес-службі КМДА.

Як зазначається у повідомленні, вона дозволить вирішити транспортну проблему для близько 500 тис. мешканців лівобережних районів Києва (Деснянського та Дніпровського). Зокрема, житлових масивів Воскресенський, Райдужний, Вигурівщина-Троєщина, а також забезпечить швидкий транспортний зв’язок цих районів із правобережною частиною міста. Лінія складатиметься з двох дільниць: дільниці від станції «Глибочицька» до станції «Райдужна» з відгалуженням у напрямку житлового масиву Вигурівщина-Троєщина і дільниці від станції «Вулиця Милославська» до станції «Проспект Ватутіна».

Нова лінія буде забезпечена новими комфортабельними вагонами метро та високотехнологічним устаткуванням з високим рівнем інновацій, зокрема, в плані енергозбереження. Лінія метро складатиметься із 12 станцій, пасажиропотік сягатиме 40,8 тис. осіб на годину.

«В умовах постійного росту населення столиці та підвищення темпів розвитку міста постійно зростає потреба в забезпеченні сучасним громадським транспортом. Метрополітен – це екологічно чистий, швидкісний та комфортний вид міського пасажирського транспорту з найбільш високою провізною спроможністю. Ця ініціатива потребує великого обсягу інвестицій, тож було прийнято рішення запропонувати долучитися до цього проекту інвесторам на умовах державне-приватного партнерства», – заявив заступник голови КМДА Руслан Крамаренко.

Схемою співпраці передбачено, що інвестор відповідатиме за фінансування, будівництво, закупівлю обладнання та оперативне управління процесом, а міська влада – за вирішення земельних питань, надання активів, регулювання тарифів та контроль за виконанням інвестором своїх обов’язків перед громадою Києва.

Нагадаємо, перший інвестиційний форум, організований Київською міською державною адміністрацією, Фондом «Ефективне управління» та світовим виданням Financial Times, відбудеться 29 березня 2012 року.

 

Ольга Гальчинська

 
Коментарі (0)