Рус Укр
ГоловнаКолонкиКолонкиРеконструкція-2012: гонки на випередження
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Реконструкція-2012: гонки на випередження

Будівельні роботи по реконструкції Паркового пішохідного моста через Дніпро закінчені за сім місяців. Відновлювальні роботи почалися в липні минулого року і велися в три зміни.

У п'ятницю, під час робочої поїздки Голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов відвідав Парковий пішохідний міст через Дніпро, на якому закінчені будівельні роботи по його реконструкції за сім місяців. Відновлювальні роботи почалися в липні минулого року і велися в три зміни. Будівельники перетворили аварійний міст в сучасну мостову споруду. Незважаючи на те, що міст пішохідний і розрахований на 20 тонн, він здатний витримати і 30 тонн. Загальна вартість будівельних робіт з реконструкції пішохідного моста склала 12,5 млн грн.

Очільник КМДА відвідав і прокоментував також реконструкцію транспортної розв'язки на перетині Наддніпрянського шосе і бульвару Дружби Народів в районі моста Патона.

- Це дуже важливий об'єкт, який стосується розвитку інженерної інфраструктури міста. Нормативний термін його будівництва, згідно з проектом, становить 24 місяці, але планується побудувати його за 7 місяців, маючи підтримку уряду у вирішенні всіх організаційних і фінансових питань.

Введення його в експлуатацію буде поетапним. Так, наприклад, до кінця січня по центральній частині розв'язки зможе проїхати перший автомобіль, 30 січня буде відкрито звичний маршрут, без об'їзду від моста Патона на проспект Дружби Народів.

До кінця лютого буде відкрито правий рух автомобільного транспорту. У середині березня вся транспортна розв'язка буде здана в експлуатацію. Всі питання, що стосуються координації дій вже вирішені.

Таким чином, в таких складних погодних умовах йде активне будівництво. Сьогодні на цьому об'єкті працює 350 осіб і темпи будівництва досить високі. При цьому будівельники забезпечують не тільки високі темпи будівництва, але основний акцент роблять на якість будівельних робіт. Основні «чистові» роботи, такі як укладання шару асфальтобетону, будуть проводитися в більш сприятливих погодних умовах, втім, всі «чорнові» роботи і технологія дозволяє проводити роботи при такій погоді і сьогодні.

Микола Бойко

 
Коментарі (0)