Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГТранспортЩе дві станції столичного метро у пожежній небезпеці
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Ще дві станції столичного метро у пожежній небезпеці

На станціях Київського метрополітену «Славутич» і «Дружби народів» використано таку ж системи освітлення, через яку на «Осокорках» минулого тижня сталася пожежа

На станціях Київського метрополітену «Славутич» і «Дружби народів» використано таку ж системи освітлення, через яку на «Осокорках» минулого тижня сталася пожежа.

Про це 19 березня повідомив на прес-конференції заступник начальника Головного управління Держтехногенбезпеки у Києві Руслан Буханець.

Він нагадав, що пожежа на станції «Осокорки» виникла в одному із світильників на стелі над платформою станції та швидко розповсюдилася через інші світильники.

Р.Буханець зауважив, що обслуговуючий персонал станції не зміг ліквідувати пожежу самостійно через 5-метрову висоту.

За його словами, більшість проблем у сфері техногенного і протипожежного захисту метрополітену пов’язані з відсутністю належного фінансування. Зокрема, старі станції потребують заміни системи автоматичної пожежної сигналізації.

У свою чергу, заступник начальника Київського метрополітену, головний ревізор з безпеки руху Валерій Мелещенко повідомив, що на станції «Дружби народів» уже перевірено стан системи освітлення, і зараз ведуться роботи з його заміни.

Як наголосив В.Мелещенко, метрополітен залишається безпечним видом транспорту.

Водночас, за його інформацією, за 2011 рік у метрополітені сталося 25 надзвичайних ситуацій (нещасні випадки, самогубства, технічні неполадки тощо).

Заступник головного інженера державного інституту «Укрметротунельпроект» Олександр Хавін додав, що станція «Осокорки» здавалася в експлуатацію у 1992 році, «в період, коли всі нормативи були «підвішеними». Не відомо було, на що орієнтуватися: на старі чи на нові».

Також, сказав він, тоді не було постачальників якісної продукції.

При цьому О.Хавін висловив переконання, що загальний технічний стан і стан безпеки на нових станціях метрополітену є набагато вищим, ніж на станціях, які здавалися до 2000 року.

Як відомо, станції «Славутич», «Дружби народів» та «Осокорки» належать до однієї лінії метрополітену – Сирецько-Печерської.

Нагадаємо, 14 березня о 16:42 на станції «Осокорки» сталося загоряння електропроводки ламп освітлення, внаслідок чого виникло задимлення вестибюлю. У зв’язку з цим було закрито на вхід станції метро «Славутич», «Осокорки», «Позняки» та організовано рух потягів на ділянках станцій «Сирець» – «Видубичі», «Харківська» – «Червоний Хутір».

О 19:32 роботу станцій «Славутич» і «Позняки» було відновлено. Повз станцію «Осокорки» потяги слідували без зупинки.

15 березня о 5:45 станція «Осокорки» відновила роботу у звичному режимі.

Джерело – УНІАН

 
Коментарі (0)