Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГТранспортПроїзд у столичних маршрутках може зрости удвічі
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Проїзд у столичних маршрутках може зрости удвічі

У зв'язку з майбутнім подорожчанням проїзду в столичному комунальному транспорті, ціни можуть підняти і приватні перевізники. При цьому експерти прогнозують, що маршрутки взагалі можуть зникнути з вулиць Києва.

У столиці назріває підвищення цін на проїзд не тільки в метро і комунальному транспорті, але і в маршрутках. Перевізники вирішили, що якщо з впровадженням єдиного квитка у Києві подорожчають автобуси, тролейбуси, трамваї і метро, то і вони можуть підняти ціни до 4 грн (замість нинішніх 2,5 грн) і 5 грн (замість 3 грн). Проте, експерти вважають, що маршрутки можуть залишитися без пасажирів. Про це пишу «Вести».

За словами голови Асоціації перевізників Києва Валерія Липецького, підвищити ціни перевізники збираються вже з січня, як тільки запрацює електронний квиток.

«Коли проїзд у комунальному транспорті буде коштувати 5 грн за 75 хвилин, маршрутникам більше не доведеться утримувати ціни в страху втратити пасажира. Можна буде встановити економічно обґрунтований тариф 4 грн для тих, хто зараз возить за 2,5 грн і 5 грн для тих, хто їздить за 3 грн. Це нормальна ціна для того, щоб перевізник міг покрити витрати на ремонт, паливо, зарплати та ще й розвиватися», - сказав Валерій Липецький. Висока ціна, за його словами, не відлякає пасажирів. «Зараз у наших перевізників середня довжина маршруту - 15-18 км, а у комунального транспорту - в середньому 10 км. тобто, щоб дістатися в точку Б, пасажиру потрібно буде робити пересадку і витрачати ті ж 5 грн, які він витратить в маршрутці без пересадок», - вважає пан Липецький.

При цьому експерти говорять, що з підвищенням тарифів у маршрутках цей вид транспорту може втратити пасажирів, які використовували автобуси для під'їзду до метро.

«Люди будуть більш ретельно підходити до прорахунку маршруту. Наприклад, якщо мешканець Троєщини кожен день їздить до метро на Петрівку і далі їде метро, то він краще купить проїзний на місяць на необмежену кількість поїздок. А ось ті, кому пощастило мати поруч маршрутку, яка їздить на велику відстань, можуть скористатися нею - не доведеться робити пересадки», - говорить колишній заступник начальника главку транспорту Петро Костенко.

Влада вважає, що з введенням єдиного квитка маршрутки практично зникнуть. «На магістралях буде їздити комфортний комунальний транспорт. Людям краще їздити в просторих салонах, ніж у тісних маршрутках. Маршрутки будуть підвозити до метро і їздити в спальних районах. У них теж буде єдиний квиток і валідатори. Але ми поки цього не вимагаємо від перевізників, тому що до кінця 2014 року їх стане набагато менше. А от щодо підвищення тарифів, поки до нас не зверталися. Звернуться - забороняти не будемо», - говорить директор департаменту транспорту Євген Водовозов.

Як повідомляла «Україна Комунальна» раніше, столична влада запроваджує систему «Єдиного квитка» у громадському транспорті. Зараз розглядаються основні принципи оплати проїзду за прикладом європейських міст.

За словами заступника голови КМДА Михайла Костюка, в даний час йде розробка методики розрахунку вартості проїзду. Розглядаються основні принципи оплати проїзду в європейських містах, наприклад, оплата разового проїзду, оптової поїздки, оплата поїздок часу (для Києва пропонується 75 хвилин), проїзні й місяць/рік, а також туристичні проїзні.

 
Коментарі (0)