Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГТранспортУ столичне метро повернуть старий зразок розрахунку
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

У столичне метро повернуть старий зразок розрахунку

Київський метрополітен планує отримати максимум вигоди з подорожчання проїзду. Столична влада не дозволить пасажирам метро запастися жетонами перед завищенням цін.

Міська влада неодноразово заявляла, що планує ввести в дію нову систему оплати з «єдиним квитком». Однак, в останній момент передумали і вирішили підняти вартість лише разової поїздки в наземному транспорті в два рази і для підземки - у півтора. При цьому в наземному транспорті передрукують талони, а сині жетони в київському метро замінять на зелені. Про це пише «Комсомольська правда».

Зокрема, в наземному транспорті просто передрукують талони, написавши на них ціну «3 гривні». Цими ж квитками можна буде користуватися у фунікулері. Міська електричка теж передрукує талони. А ось в метро, щоб пасажири не почали масову скупку жетонів, хочуть замінити нинішні сині жетони на зелені, якими користувалися до 2008 року, коли востаннє дорожчав громадський транспорт.

Нагадаємо, проект розпорядження про встановлення тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті протягом місяця буде проходити громадські обговорення.

Як повідомляла «Україна Комунальна» раніше, у Києві вартість проїзду в метро складе від 3 до 3,5 грн.

«Якщо б ми отримали 3,03 грн з кожного пасажира, метрополітен не був би збитковим. Метрополітен би нарахував амортизацію, яка необхідна для відновлення зношених засобів за рік - 240 млн грн», - зазначив директор КП «Київський метрополітен» Володимир Федоренко.

 
Коментарі (0)