У Києві надання послуг з електропостачання, тепла та гарячої води вдосконалюватимуть у відповідності з провідними європейськими практиками у цій сфері. Таку перспективу вчора окреслив генеральний директор ПАТ «Київенерго» Олександ Фоменко на прес-конференції компанії щодо результатів роботи та планів компанії в напрямку клієнтоорієнтованості, повідомляє власний кореспондент «України Комунальної».
Зокрема, за словами очільника «Київенерго» цього року компанія націлена на вдосконалення автоматизованої системи управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM-системи). У минулому році курс на клієнтоорієнтованість приніс результати - було відкрито ще 8 центрів обслуговування.
«Майже рік, як «Київенерго» спілкується безпосередньо з киянами з приводу надання одночасно трьох послуг: електроенергії, тепла та гарячої води. Наші зусилля у 2015 році будуть спрямовані на вдосконалення існуючої системи обслуговування клієнтів, аби задовольнити запити киян за всіма послугами та в повній мірі відповідати їх очікуванням. Для реалізації своїх намірів плануємо подальше втілення кращих практик побудови взаємовідносин з клієнтами від енергопостачальних компаній європейських міст і найбільш прогресивних колег пострадянського простору», – підкреслив Олександр Фоменко.
Крім цього, компанія переймає світовий досвід прогресивних зарубіжних теплопостачальних компаній щодо формування та виставлення рахунків. Так, «Київенерго» запропонувало сучасний метод проведення розрахунків за електроенергію.
«На відміну від абонкнижки, рахунок містить дані про обсяги спожитої електроенергії та її вартості. Клієнту не потрібно власноруч заповнювати книжку та рахувати, скільки сплачувати. Щоб зробити рахунки за електроенергію простішими та зрозумілішими для споживачів, компанія максимально спростила в них подачу інформації», - повідомили кореспонденту «У.К.» в «Київенерго».
Читайте також: Багатозонні лічильники: що пропонують киянам
На послуги гарячого водопостачання чекає оновлення розрахунків, що найближчим часом планується реалізувати у столиці.
Відтак, для визначення зручності нових розрахунків за гарячу воду, компанія оголосила про проведення опитування серед киян, яке буде проводитись у ЗМІ.
Нагадаємо, завдяки створенню «єдиного вікна» «Київенерго» вдалося синхронізувати роботу всіх сервісних підрозділів та персоналізувати взаємодію з клієнтами.
Як повідомляла «Україна Комунальна» раніше, кияни зможуть заощадити на споживанні електроенергії, використовуючи потужні побутові електроприлади в нічний час. У «Київенерго» також рекомендують встановити в квартирі багатозонний лічильник і параметризувати його для ведення обліку електроенергії з двох або трьох зон. Зараз такі прилади дозволяють власникам двузонных лічильників з 1 квітня 2015 року отримати знижку в 50% при оплаті за електроенергію, спожиту в нічний час доби (з 23:00 до 07:00), трьохзонних – 60%.