Рус Укр
ГоловнаКоментаріБудівництвоДля «Київ-Сіті» в столиці місця немає
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги

 




 


 

Для «Київ-Сіті» в столиці місця немає

Зводити «Київ-Сіті» на лівому березі планується або в районах Осокорки-Північні, озера Вирлиця, або а на правобережжі - на Одеській площі, Нижніх Теличках, Дніпровській набережній.

Ідея будівництва в столиці нового ділового району викликала відчутний резонанс. Забудовники й архітектори розійшлися в думках щодо географічного розташування майбутнього «Київ-Сіті».

Виявляється, його будівництво в спальних районах столичного лівобережжя може посилити транспортні затори на дорогах, а розміщення його на історичному правобережжі - завдасть шкоди унікальному ландшафту столиці.

Читайте також: Містобудівний кадастр скоротить поле для порушень закону

Зводити «Київ-Сіті» на лівому березі планується або в районах Осокорки-Північні, озера Вирлиця, або а на правобережжі - на Одеській площі, Нижніх Теличках, Дніпровській набережній.

Як раніше повідомляла «У.К.», орієнтовна вартість проекту складає 10 млрд дол., а площа нового ділового центру складе 100-240 га. Відомо, що про будівництво «Київ-Сіті» в столиці говорять ще з 2007 року. Тоді зводити бізнес-центр на Рибальському острові мала намір російська компанія Moscow City Group.

Актуальності цьому проекту після його презентації на минулому тижні в ході Київського інвестиційного форуму додало почасти і заява головного архітектора Києва Сергія Целовальника, який зазначив, що для будівництва ділового центру в районі Осокорки-Північні необхідно знести близько 200 житлових будинків. «З приводу цих будинків ще треба уточнити, але вони знаходяться нижче рівня підтоплення, тому їх доля так чи інакше вирішена», - заявляє головний архітектор.

Читайте також: Три кити розумної іпотеки

Однак бажання зменшити пасажиропотік за рахунок будівництва «Київ-Сіті» на лівому березі навряд чи вирішить багаторічну проблему із завантаженням мостів і метро столиці. Якщо зараз затори відбуваються через інтенсивний рух зі спальних районів лівобережжя до ділового центру, то в разі відкриття «Київ-Сіті» на лівому березі, транспортні розв'язки будуть завантажені у зворотному напрямку.

Спірним залишається питання доцільності будівництва «Київ-Сіті» на Дніпровській набережній. «Старий генплан Києва забороняв забудову київських пагорбів і островів, новий - дозволяє. Це суперечить одній з головних норм Європейської ландшафтної конвенції, яку Україна ратифікувала і прийняла як закон. Зокрема, у конвенції йдеться, що найціннішим у місті є неповторні ландшафти, оскільки вони визначають ідентичність народу. Знищуючи їх, ми знищуємо власну ідентичність» - заявляв ще 1,5 роки тому головний архітектор проекту «Київ-Сіті» Георгій Куровський.

На його думку, для того, щоб вибрати оптимальне місце для «Київ-Сіті» пропонується відійти від кільцевої структури забудови та врахувати місцеву специфіку. Виходячи з ландшафту міста, необхідно відмовитися від будівництва ділових і адміністративних офісів на лівому березі Києва.

Читайте також: Квадратні метри амбіцій

«Є два підходи до забудови міста: комплексний і системний. Перший використовується у Москві, оскільки він має радіально-кільцеву структуру, тобто можна створювати нові транспортні кільця, розв'язки. У Києві це неможливо, оскільки він на 100% ландшафтне місто: ландшафт був в основі його планування, визначав напрямок вулиць. Це місто можна розвивати тільки системно, визначаючи функціональне призначення кожної території і забудовуючи його відповідно з функціями: ділова, адміністративна, житлова і т.д. Все дуже просто: на діловій території виключається будівництво житлових об'єктів, а в спальних районах немає місця офісах», - зазначив архітектор в інтерв'ю «Інвест-газеті».

Наразі вибір за Київрадою, яка повинна розуміти, що вірне розміщення великого ділового центру дозволить у майбутньому не допустити величезних бюджетних витрат на будівництво мостів та транспортних розв'язок. Альтернативним варіантом будівництва «Київ-Сіті» може стати територія також на правому березі вздовж долини р.Либідь, площа якої становить близько 90 га, впевнені експерти

«Осокорки - спальний район. З одного боку - будівництво ділового центру дозволить розвинути цей район, з іншого - може погіршити ситуацію. Місця для нормальних доріг немає, і все доведеться робити з нуля. Знову ж таки - мости. Навряд в проекті врахована необхідність будівництва нового моста. Сьогоднішні мости не впораються з новим навантаженням. Непоганий варіант  з розміщенням об’єктів на Теличка і Дніпровській набережній. Хоча, якщо ми хочемо зберегти Видубицьке озеро, то там мало місця. Аналогічна ситуація на Теличці: під час будівництва ділового центру там доведеться виносити промислові підприємства. Питання будівництва нового ділового центру дуже непросте і вимагає зваженого підходу», - вважає генеральний директор Global Solutions  Сергій Тумасов.

Сергій Купін

 
Коментарі (0)