Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГВодопостачанняЯпонці розв'яжуть гордіїв вузол Бортницької станції
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Японці розв'яжуть гордіїв вузол Бортницької станції

Представники японської компанії мають намір долучитися до розв’язання проблеми реконструкції київської Бортницької станції аерації, зокрема посприяти у фінансовому питанні.

Як повідомили «У.К.» у прес-службі ПАТ «Київодоканал», вчора керівництво товариства зустрілося з представниками японської компанії для обговорення питань співпраці у реалізації проекту реконструкції БСА.

На зустрічі акцентувалося, що проблема номер один, яку визначили фахівці товариства — якісна очистка стічних вод.

«На Бортницькій станції аерації діє схема, яка на сьогодні морально та технічно застаріла. Якщо очисні споруди, зношеність яких становить близько 70%, терміново не реконструювати, Київводоканал не зможе гарантувати очистку стічних вод до нормативних показників та екологічно безпечну  роботу станції загалом», — заявив голова правління ПАТ «АК «Київводоканал» Валерій Ченчевий.

Навантаженість на три блоки очистки станції наразі розподілена нерівномірно. Дві треті споруд першого блоку взагалі виведені з експлуатації.

Через застарілість двигунів насосних станцій та діючу схему аерації робота БСА занадто енергоємна — 350 МВт на добу. За підрахунками товариства,  лише за рахунок застосування нового обладнання  витрати станції на електроенергію зменшаться на 30%.

Друга, не менш важлива проблема полягає у тому, що технологічною схемою станції  не передбачені обробка та утилізація осаду, який залишається після очистки стічних вод. Весь осад транспортується на мулові поля, що на сьогодні переповнені. Фактичний обсяг осаду, який знаходиться на полях вже втричі перевищує проектні. Подальше розширення карт мулових полів, які займають площу в 280 га, неможливе. Крім того, слід врахувати,що  поблизу зони мулових полів проживає близько 50 тис. населення.

На зустрічі Київводоканал також розповів про орієнтовний план поетапного впровадження реконструкції.

Представники японської компанії у свою чергу запевнили, що усвідомлюють важливість втілення проекту і мають намір обов'язково долучитися до розв’язання цієї проблеми та посприяти у вирішенні фінансових питань.

 
Коментарі (0)