Рус Укр
ГоловнаПублікаціїБлагоустрійКоли сніг залишається тільки їсти...
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Коли сніг залишається тільки їсти...

Столиця продовжує потерпати від негоди. Читачі мають право знати, що потрібно робити столичній владі та комунальним службам у разі снігопадів.

Внаслідок снігопаду, який розпочався у п’ятницю, 22 березня, рух у Києві був паралізований через те, що на місто за ніч обрушилася місячна норма опадів: випало 50 см снігу при нормі в 47 см

Окрім того, у ніч з 22-го на 23-є березня у сніговому полоні опинилося відразу 13 областей (Київська, Вінницька, Полтавська, Житомирська, Черкаська, Чернівецька, Тернопільська, Хмельницька, Івано-Франківська, Волинська, Львівська, Рівненська, Дніпропетровська). Внаслідок снігопаду з сильними поривами вітру без електропостачання тут залишився 381 населений пункт, 442 населених пункти виявилися відрізаними від зовнішнього світу.
 
Міський штаб з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, що діє при Київській міській державній адміністрації, у суботу, 23 березня оголосив у столиці надзвичайну ситуацію. А понеділок, 25 березня, об’явлено вихідним днем для всіх бюджетних установ, окрім медичних закладів. Залишається відкритим питання, що робити киянам, які працюють у приватних компаніях, та, головне, де працюючим залишити дітей, якщо дитячі садки будуть закриті.   
 
Втім, влада каже, що тримає ситуацію під контролем. За даними, КМДА до боротьби із наслідками негоди у столиці залучено понад 7200 осіб та 656 одиниць техніки. За даними Міського штабу, наразі в столиці ліквідовані затори, міські та районні магістралі розчищені на 68%, відновлено рух швидкісного трамваю на Борщагівці та Троєщині, продовжується робота з відновлення руху автобусів. «Укравтодор» повідомив, що 100% доріг розчищено, а зв’язок між населеними пунктами налагоджений.
 
Не дивлячись на такі показники, на адресу редакції «України Комунальної» продовжують надходити скарги про нерозчищені вулиці та траси. У соціальній мережі Facebook, на прохання редакції, пишуть, що сніг розчищається дуже повільно. Найбільше гарних відгуків про роботу комунальників прийшло з Оболоні, Дніпровського та Дарницького районів, де працює техніка та комунальні служби розчищають сніг. Станом на 17:00 24 березня, найгірша ситуація, за словами читачів у центральній частині міста. А саме, не розчищеними залишаються Шевченківський та Подільский райони. Слід зазначити, що Гідрометеоцентр попереджав про масштаби снігової негоди, яка спочатку засипала Захід України, ще 2 тижні тому. 
 
 
«Україна Комунальна» вирішила оприлюднити деякі витримки з Правил благоустрою м. Київа, які були затверджені Київською міськрадою ще у грудні 2008 року (рішення №1051). Ці правила є дуже схожими на норми благоустрою інших населених пунктів країни. Вважаємо, читачі мають право знати, що потрібно робити столичній владі та комунальним службам у разі снігопадів. 

Як треба боротися зі снігом?

7.5.1. Проведення зимових прибиральних робіт з очищення тротуарів під час снігопаду (зсування і підмітання снігу) здійснюється з періодичністю та за технологією, встановленими відповідними галузевими нормами та правилами.
 
Власники садиб малоповерхової забудови здійснюють очищення від снігу тротуару (в разі наявності) вздовж огорожі на проїжджу частину під механізоване прибирання. Забороняється скидати сніг з тротуарів на проїзну частину вулиці після завершення робіт по її механізованому прибиранню. Не допускається розкидання соляних сумішей на території зелених насаджень під час прибирання вулиць, внутрішньоквартальних проїздів, тротуарів та пішохідних доріжок.
 
7.5.2. Підгортання (окучування) снігу повинно здійснюватись циклами технологічних етапів, а вивезення його з головних магістралей повинно бути завершене не пізніше двох діб після закінчення снігопаду. Вивозити сніг необхідно на місця, визначені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), погоджені з санітарними та екологічними службами в установленому порядку.
 
7.5.3. Очищення дахів та козирків від снігу та бурульок проводиться негайно з дотриманням застережних заходів щодо безпеки руху пішоходів, не допускаючи пошкодження покрівель будинків і споруд, зелених насаджень, електромереж, рекламних конструкцій тощо. Необхідно огороджувати небезпечні місця на тротуарах, переходах, виставляти вартових. Сніг та бурульки, що зняті з дахів та козирків, необхідно окучувати і протягом доби вивозити.
 
8.3. Зимове утримання доріг та споруд на них
 
8.3.1. Зимове утримання включає в себе виконання робіт, що поділяються на три групи: снігоочищення, видалення снігу та скол криги, ліквідація ожеледі та боротьба зі слизькістю.

8.3.2. У випадках, коли середня інтенсивність руху транспортних засобів не перевищує 120 авто/год., із розрахунку на кожну смугу руху, а також під час снігопадів інтенсивністю до 5 мм/год. (за висотою шару неущільненого снігу), снігоочищення проводиться тільки плужно-щітковими снігоочисниками без застосування хімічних реагентів.

Читайте також: Українцям до кінця дня обіцяють безсніжжя доріг

8.3.3. Залежно від інтенсивності руху та температури повітря очищення проїзної частини без застосування хімічних реагентів починати не пізніше, як через 0,5 год. після початку снігопаду і повторювати через 1,5 - 2 год. по мірі накопичення снігу. Після закінчення снігопаду виконати завершальні роботи - сніг згребти та підмести.

8.3.4. У залежності від температури повітря щільність посипання дорожнього покриття під час обробки технологічними матеріалами повинна відповідати установленим нормам.
 
8.3.5. Під час снігопадів інтенсивністю понад 30 мм/год., сніг слід згрібати та підмітати окремо. Роздільне згрібання та підмітання снігу раціональне у випадках, коли процес снігоочищення складається з двох і більше циклів.

8.3.6. Забороняється переміщувати сніг з проїзної частини на тротуари, смуги та ділянки зелених насаджень, а також скидати його у водойми.
 
8.3.7. Очищення твердого покриття дороги від шару сніго-льодового накату або льоду виконується таким чином: спочатку шар обробляють кристалічними хімічними реагентами при нормі 200 - 300 г/м2 (найкращий ефект досягається при використанні реагентів з розмірами кристалів 7 - 10 мм), а через 3 - 5 годин після розподілу реагентів шар сніго-льодового накату або льоду сколюють автогрейдером, який обладнано гребінчатим ножем або сколювачем-розпушувачем. Відповідні реагенти повинні мати висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо безпечності для людей їх застосування.

8.3.8. Якщо товщина шару сніго-льодового накату або льоду перевищує 20 мм, цикл робіт згідно з п. 11.3.7 повторюють до повного очищення дорожнього покриття. По завершенню робіт сколотий лід підгортають або укладають у вал з тим, щоб потім навантажити до самоскидів і вивезти на снігозвалище.
 
8.3.9. Для боротьби з ожеледицею застосовувати профілактичний метод, який запобігає утворенню ожеледиці, або метод пасивного впливу, який підвищує зчепні якості обледенілого покриття.
 
8.3.10. Профілактичне оброблення дорожнього покриття слід здійснювати за 1 - 2 години до виникнення ожеледиці (прогнозованої попереджувальними метеозведеннями) при нормі посипання реагентів 15 - 20 г/м. Оброблення реагентами слід починати з менш завантажених вулиць, щоб покриття вулиць з інтенсивним рухом транспорту, а також ділянки з ухилом були оброблені безпосередньо до початку утворення ожеледиці.
 
 
8.3.11. У разі превентивного оброблення покриття доцільно використовувати рідкі хімічні реагенти по нормі в перерахунку на масу сухого матеріалу.
 
8.3.12. У разі пасивного методу боротьби з ожеледицею покриття обробляють піскосоляною сумішшю за нормою 200 - 300 г/м2. На ухилах, зупинках громадського транспорту, перехрестях та інших місцях, де може виникати необхідність екстреного гальмування, норма оброблення може бути доведена до 500 г/м. Оброблення повторювати через 2 - 3 години, якщо зберігається льодова плівка.

8.3.13. Застосування хімічних реагентів під час зимового утримання вулиць та доріг з цементно-бетонним покриттям дозволяється лише через 1,5 року після його будівництва, якщо в цементних бетонах використовувалися повітрязалучаючі добавки, а при їх відсутності - через три роки.

8.3.14. Сніг з тротуарів та внутріквартальних проїздів має прибиратися механічним способом або вручну без застосування хімічних реагентів. Забороняється скидати сніг з тротуарів на проїзну частину після завершення робіт по механізованому прибиранню проїзної частини.

8.3.15. Вдень очищення тротуарів та внутрішньоквартальних проїздів слід починати після проходження певного часу від початку снігопаду. Сніг, який щойно випав, не рекомендується прибирати вночі (від 22 до 6 год.), оскільки в цей час він практично не ущільнюється.
 
8.3.16. Боротьбу з ожеледицею і слизькістю на тротуарах і внутріквартальних проїздах слід вести фракційним способом, використовуючи пісок без домішок солі. В окремих випадках обледенілі або покриті сніго-льодовим накатом внутріквартальні проїзди допускається посипати піскосоляною сумішшю з 3 % вмістом солі.
 
8.3.17. Тротуари та внутріквартальні проїзди обробляються піском за нормою 200 - 300 г/м2. На зупинках громадського транспорту, ділянках з ухилами та сходинками норму посипання збільшують до 400 - 500 г/м2. Обробка покриття має бути закінчена протягом 1 - 1,5 год. після початку утворення слизькості покриття.

8.3.18. Взимку, коли тривалий час стоїть суха погода і на дорожніх покриттях відсутні снігово-льодові відкладення, можливе їх підмітання. У цих випадках користуватися системою мокрого знепилювання робочої зони підмітально-прибиральних машин можна лише при плюсовій температурі повітря.
 
8.3.19. Прибирання паркувальних місць у зимовий період здійснюється оператором, визначеним у розділі XVII цих Правил. 
 
Коментарі (2)
Андрій Осадчий2
25 Березня 2013 p. 12:54
Вчора ввечері в програмі "ТСН-Тиждень" у бесіді з Аллою Мазур, якій 22 числа довелося 7 годин провести в заторі, голова КМДА Попов виглядав дуже жалюгідно. На закиди ведучої про те, що влада киян фактично залишила на призволяще, не продовжила час роботи метрополітену,не врахувала, що у Львові негода вирує із середи і неминуче насунеться на Київ, "міцний господарник", "Бетмен всея Київа", "Людина в чорному, що тримає все під особистим контролем", містер-комсомолець Попов зміг лише відповісти про те, що синоптики особисто його не попередили про те, що випаде 40 тонн снігу....цікаво, а якби випало 30 тонн снігу і Попову доповіли про це особисто, щось би змінилося???? НІ і іще раз ні...вітчизняні чиновники в котрий раз продемонстрували, що здатні вони лише розпилювати бюджетні кошти, брати хабарі та відкати, і зовсім втратили здатність виконувати свої прямі функції- управляти країною. ГАНЬБА!!!!! http://tsn.ua/video/video-novini/oleksandr-popov-vidpoviv-na-pitannya-studiyi-tsn.html?type=2 Доречі після такої ганьби в прямому ефірі нормальний європейський чиновник пішов би у відставку негайно, а в Китаї покінчив би життя самогубством. в України ж - ні, поки рідна партія не скаже - ніхто і кроку не зробить...
Андрій Осадчий1
25 Березня 2013 p. 13:33
Как много делают для нас разные учреждения. А мы все не там. А мы в это время где-то не там находимся. Или они где-то не там нас ищут? И выступают люди и рассказывают, как они обновляют, перестраивают, переносят, расширяют для удобства населения. Для удобства населению, население, населением – где ж это население... ниям... нием?... И дико обидно, что все это где-то здесь. Вот же оно где-то совсем здесь. Ну вот же прямо в одном городе с нами такое творится – ночи не спишь, все выскакиваешь – где? Да вот же тут. Да вот тут, буквально. Ведь модернизировали, подхватили, перестроились, внедрили новый коэффициент, включаешь – не работает. И медленно понимаешь, что нельзя, конечно, оценивать работу таких огромных коллективов по машинам, которые они клепают. Ну собирают они автобус, ну это же неважно, что потом водитель на морозе собирает его опять. Что при торможении на ноги падают вентиляторы и рулевые колонки, что веником проведешь по двигателю – сметешь карбюратор, фильтр, головку блока. И после всех улучшений она тупее любого водителя, ибо он успевает реагировать на уличное движение, она – никак, хоть ты тресни. Конечно, лучше такую машину отдавать в мешке. Кому надо, тот соберет, потому что не в машине суть, а в интереснейших делах. Гораздо важнее, что творится внутри предприятия, будь то театр, автозавод или пароход. Смешно подходить к театру с точки зрения зрителя. На спектакли не ходят – от скуки челюсть выскакивает. А то, что режиссер непрерывно ищет и ставит, ставит и ищет? Театр первым отрапортовал о подготовке к зиме, ни одного актера, не занятого в спектакле. При чем тут пустой зал? Тогда получается, что театр – для зрителя, поезд – для пассажиров, а завод – для покупателя?! Такой огромный завод – для покупателя? Нет! Это для всеобщей занятости. Юрий Свирко. Жванецкиий об А. Попове. Блог на Украинской правде. (http://blogs.pravda.com.ua/authors/svirko/514f710d9dd5d/)